وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی قویا سخنان هنجارشکنانه را مغایر نگاه دین مدارانه دولت مردمی دانست
وزير فرهنگ وارشاد اسلامي قويا سخنان هنجارشکنانه را مغاير نگاه دين مدارانه دولت مردمي دانست
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی قویا سخنان هنجارشکنانه را مغایر نگاه دین مدارانه دولت مردمی دانست

سخنگوي کميسيون فرهنگي مجلس با اشاره به حضور وزير فرهنگ در جلسه امروز اين کميسيون گفت: وزير فرهنگ وارشاد اسلامي قويا سخنان هنجارشکنانه را مغاير نگاه دين مدارانه دولت مردمي دانست.
شناسه خبر : 35396 تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام «مجید نصیرایی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به جلسه بعد از ظهر امروز این کمیسیون با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور پیدا کردند و گزارشی در مورد نحوه برگزاری جشنواره فیلم فجر و اقداماتی که مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشنواره انجام دادند به کمیسیون ارایه کرد.
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای اسماعیلی از نیمه های راه جشنواره،مسئولیت کار را به عهده گرفتند و بخش زیادی از فیلم ها و محتواهای جشنواره قبل از دوران مسئولیت وی بوده است، توضیحاتی ارایه کرد ولی در عین حال آقای وزیر نسبت به مسئله ای که در حاشیه این جشنواره اتفاق افتاد موضع گیری محکم و شفاف داشتند و قویا سخنان هنجارشکنانه را مغایر نگاه دین مدارانه دولت مردمی دانستند.
 
وی ادامه داد: آقای دکتر اسماعیلی با ابراز تاسف جدی از رفتار و گفتار غلط  این شخص(که البته گوینده این سخنان هم خودشان رسما عذرخواهی کرده اند)در خصوص اقدامات وزارتخانه پس از بروز این موضوع هنجارشکنانه کزارشی ارائه کردند.
 
نصیرایی تاکید کرد: آقای وزیر در عین حال تاکید کردند که برنامه ریزی ها و اقدامات گسترده تر برای برگزاری جشنواره فیلم فجر سال آینده در تراز جامعه دینی و ایران اسلامی را از هم اکنون آغاز کرده اند و اظهار داشتند به فضل خدا قطعا به سمتی حرکت می کنیم که شاهد اینگونه مسائل در آینده نباشیم.