تشریح برنامه های اسفندماه کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش
تشریح برنامه های اسفندماه کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش

تشریح برنامه های اسفندماه کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش

مقتدری گفت: برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه، تقدیر از فعالان کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع) و... از جمله برنامه های اسفندماه این کانون به شمار می آید.
شناسه خبر : 1149374 تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۱

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، هر ماه برنامه های ویژه ای به فراخور مناسبت های مذهبی و ملی تدوین و به اجرا در می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: براساس آنچه بچه های مسجد در این کانون برای اسفندماه برنامه ریزی کرده اند، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به فراخور مناسبت های این ماه تدوین شده است.

 

وی با اشاره به برنامه های اسفندماه این کانون فرهنگی و هنری، بیان کرد: مراسم جشن عید مبعث رسول اکرم (ص) ویژه برنامه ای است که در روز دوشنبه نهم اسفندماه با حضور بچه های مسجد در این کانون برگزار می شود.

 

مقتدری خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به همزمانی اسفند ماه با ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، مناسبت های ویژه ای از سوی این کانون برگزار می شود که از جمله آن برگزاری ویژه برنامه های جشن و سرور میلاد امام سجاد (ع)، حضرت عباس (ع)، امام حسین (ع) و امام مهدی (عج) است.

 

وی ادامه داد: همچنین در آیینی با حضور اهالی مسجد و اعضای کانون، جشن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش با اشاره به 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، عنوان کرد: به همین مناسبت آیین تقدیر از فعالان کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» در چهاردهم اسفندماه برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 691