حضور پرشور جوانان در اعتکاف نشانگر ظرفیت معنوی این قشر است
حضور پرشور جوانان در اعتکاف نشانگر ظرفیت معنوی این قشر است

حضور پرشور جوانان در اعتکاف نشانگر ظرفیت معنوی این قشر است

حجت الاسلام نعمتی از اعتکاف به عنوان فرصتی برای خودسازی یاد کرد و گفت: حضور پرشور جوانان در مراسم اعتكاف نشانگر ظرفيت بالای معنوی در ميان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است.
شناسه خبر : 1149221 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «رجب نعمتی» امروز(۲۸بهمن) باحضور در کانون فرهنگی هنری امامزاده قاسم(ع)روستای المشیر از توابع شهرستان ساری  ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب(س)،با معتکفین این روستا دیدار و گفتگویی صمیمی داشتند .

 

سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم معنوی ،روحانی محل، هیات امنای مسجد و مردم این روستا، به آداب و فضیلت های اعتکاف اشاره کرد و گفت:اعتکاف موجب پالای قلوب می شود.

 

وی بیان کرد:  معتکفان باید برای این سه روز برنامه ریزی کنند تا در پایان سربلند بیرون بیایند، بنابراین نباید از دعا، قرآن و ذکر در این سه روز غافل بود.

 

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه اعتکاف فرصتی برای خودسازی است، خاطرنشان شد:حضور پرشور جوانان با وجود شرایط کرونایی در مراسم اعتكاف نشانگر ظرفيت بالای معنوی در ميان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است.

پایان پیام/ 286