«کرسی تلاوت» در کانون «الزهرا (س)» برگزار شد
«کرسی تلاوت» در کانون «الزهرا (س)» برگزار شد

«کرسی تلاوت» در کانون «الزهرا (س)» برگزار شد

حضوری گفت: برنامه «کرسی تلاوت» با حضور قاری برجسته استانی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1149096 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۶

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم گفت: برنامه «کرسی تلاوت قرآن کریم» در ایام ماه رجب به همت واحد قرآنی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در این محفل قرآنی عباسیان از قاریان برجسته استان به قرائت آیاتی چند از قرآن کریم پرداخت.

 

وی عنوان کرد: این برنامه با حضور نمازگزاران و بچه های مسجد پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شده است.

 

حضوری با اشاره به برنامه های قرآنی در این کانون فرهنگی و هنری تصریح کرد: فعالیت های قرآنی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در قالب رشته های مختلف در طول ایام سال برای گروه های سنی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه علاوه بر برگزاری کلاس های قرآنی، برنامه های دیگری همچون کرسی تلاوت در ایام ماه رمضان و همچنین محافل انس با قرآن کریم از سوی این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود خاطرنشان کرد: این برنامه ها ویژه عموم آزاد بوده و با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اشاره به اینکه برنامه «محفل انس با قرآن کریم» و «کرسی تلاوت» به صورت هفتگی در این کانون برگزار می شود، از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای حضور در این برنامه ها دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691