جشن ولادت امام علی(ع) به همت بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) ساری برگزار شد
جشن ولادت امام علی(ع) به همت بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) ساری برگزار شد

جشن ولادت امام علی(ع) به همت بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) ساری برگزار شد

نیرین گفت: مراسم جشن میلاد نخستین اختر فروزان امامت و ولایت، مولی الموحدین حضرت امام علی (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی با حضور نوجوانان و جوانان و ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.
شناسه خبر : 1148644 تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۲۱

«محمدعلی نیرین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر اظهار کرد: به رسم یک سنت حسنه در شب ولادت امیرالمومنین علی(ع) جمعی ازاعضای خیریه ۱۱۰ مسجد امیرالمومنین (علیه السلام) و کانون فرهنگی هنری امام علی (علیه‌السلام) کوی طبرستان به همراه امام جماعت مسجد با حضور در صحن مسجد امیرالمومنین(ع)کوی طبرستان به مقام شامخ امام اول شیعیان و پدر ادای احترام کردند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری مراسم جشن میلاد نخستین اختر فروزان امامت و ولایت، مولی الموحدین حضرت امام علی (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی با حضور نوجوانان و جوانان و ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه بخش صلوات خاصه امام رضا(ع)، مولودی خوانی و قرائت قرآن توسط حافظ نوجوان قرآن کریم از بخش های مهم این جشن بوده، ادامه داد: رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی یکی از موارد مهمی است که توسط شرکت کنندگان رعایت شد.

نیرین بابیان اینکه تبیین شخصیت امام علی (ع) برای جوانان امری ضروری است، افزود: اگر جوامع انسانی به دنبال الگو و مقتدایی برای خویش باشند که بخواهند در تمامی عرصه‌ها از ایشان پیروی کنند امام علی (ع) مناسب‌ ترین الگو برای ایشان است.

وی بابیان اینکه برگزاری جشن های ملی و مذهبی از جمله جشن اعیاد در مسجد، از اولویت های برنامه های اجرایی کانون می باشد، خاطرنشان کرد: باید تمام توان خود را برای ترویج و تبلیغ آموزه‌ های امام علی (ع) و اندیشه‌های والای ولایت و امامت به کار ببریم.

 

پایان پیام/ 286