راه اندازی مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج در کانون «دوستان آسمانی»
راه اندازی مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج در کانون «دوستان آسمانی»

راه اندازی مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از راه اندازی مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1148576 تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۷

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با برخورداری از ظرفیت های فرهنگی، هنری، ورزشی و... در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این کانون با عضویت بیش از یک هزار و 500 کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال سعی کرده برنامه های متفاوتی را در زمینه های فرهنگی و هنری به اجرا در آورد تا ضمن بروز و شناسایی استعداد در بچه های مسجد در جذب و تثبیت آنها گام بردارد.

 

وی با اشاره به تولید صدها اثر فاخر ویدیویی و نمایشی در این کانون فرهنگی و هنری، عنوان کرد: پخش این آثار از شبکه های مختلف سیما از جمله «افق»، «مستند»، «شبکه یک»، «شبکه فارس» و... گویای این ادعا است.

 

گواهیان با اشاره به موفقیت های بچه های مسجد در زمینه های هنری به ویژه جشنواره های معتبر فیلم سازی کشور، عنوان کرد: این مهم سبب شده تا نگاه مسئولان سپاه، برای راه اندازی شعبه مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری در این کانون، مثبت شود.

 

وی با اشاره به اینکه رسالت مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج تولید آثار فاخر، انقلابی و شبکه سازی است، عوان کرد: ارائه تولیدات فرهنگی و هنری فاخر، کمک به مراکز هنری صدا و سیما و در کنار آن انجام تولیدات و کارهای انقلابی، رفع دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف تولیدات فرهنگی و هنری، شبکه سازی توسط بچه های مسجد از جمله رسالت های مراکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم از افتتاح مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری در این کانون خبر داد و گفت: این مراسم روز چهارشنبه 27 بهمن ماه با حضور بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس راه انداری می شود.

 

پایان پیام/ 691