میزبانی کانون های مساجد از دوستداران اهل بیت (ع) در جشن میلاد مولای متقیان
میزبانی کانون های مساجد از دوستداران اهل بیت (ع) در جشن میلاد مولای متقیان

میزبانی کانون های مساجد از دوستداران اهل بیت (ع) در جشن میلاد مولای متقیان

نعمت اللهی گفت: آیین های جشن و سرور میلاد با سعادت حضرت علی (ع) با حضور مشتاقان و محبان اهل بیت (ع) در کانون های فرهنگی و هنری شهرستان جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1148579 تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۹

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد با سعادت امام اول شیعیان حضرت علی (ع)، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم در این مناسبت فرخنده همچون سایر مناسبت ها و اعیاد دینی و مذهبی، میزبان عاشقان و محبان اهل بیت (ع) بودند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم افزود: آنچه در این میلاد با سعادت به همت بچه های مسجد رخ داد، برگزاری جشن های با شکوه بود که با همراهی دوستداران اهل بیت (ع) نیز همراه شد.

 

وی بیان کرد: از جمله کانون هایی که همواره در مناسبت های مختلف به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی می پردازد، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» است که در شب میلاد حضرت علی (ع) نیز این برنامه برگزار شد.

 

نعمت اللهی ادامه داد: میلاد با سعادت مولای متقیان در این کانون فرهنگی و هنری با سخنرانی فصاحت کارشناس مذهبی، اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هچنین مولودی خوانی و مدیحه سرایی بود.

 

وی به اجرای برنامه جشن و سرور در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» اشاره کرد که با سخنرانی آیت الله «لطف الله دژکام»، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و با حضور خیل مشتاقان آن حضرت برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم ادامه داد: در این مراسم که امام جمعه جهرم نیز حضور داشت، بشارتی از ذاکران اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی پرداخت.

 

وی همچنین به برگزاری آیین جشن و سرور در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» اشاره کرد که با مداحی عطایی از بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری انجام شد.

 

نعمت اللهی، برگزاری جشن در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» با مدیحه سرایی بهمن زادگان و در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» با سخنرانی حجت الاسلام پوردست و مولودی خوانی نیکجو مدیر این کانون و دیگر کانون های فرهنگی و هنری سطح شهرستان جهرم به ویژه بخش های «سیمکان» و «کردیان» اشاره کرد و از بچه های مسجد به سبب میزبانی خوبشان از دوست داران و محبان اهل بیت (ع) قدردانی کرد.

 

پایان پیام/ 691