توزیع بسته های گوشت قربانی بین نیازمندان کانون های مساجد گیلان
توزیع بسته های گوشت قربانی بین نیازمندان کانون های مساجد گیلان

توزیع بسته های گوشت قربانی بین نیازمندان کانون های مساجد گیلان

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان کانون های مساجد گیلان همزمان با ماه رجب خبرداد.
شناسه خبر : 1148499 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۳۴

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به توزیع بسته‌های‌ گوشت قربانی به مناسب طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان اظهار کرد: این بسته‌های  گوشت قربانی در قالب کمک‌های مومنانه بچه های مسجد به نیازمندان صورت می‌گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به تداوم خدمات جهادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با ادامه شیوع کرونا به نیازمندان و آسیب دیدگان از این بیماری افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون طی هشت مرحله بالغ بر ۱۰ هزار و ۸۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های گوشت قربانی با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) قم در مناسبت‌های مختلف صورت می گیرد تصریح کرد: در نهمین مرحله نیز یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در اختیار کانون ها توزیع بین نیازمندان قرار می‌گیرد.

 

 رضوانی‌نژاد با بیان‌ اینکه ابن مرحله همزمان با ماه رجب و پاسداشت فجر انقلاب اسلامی امروز توزیع شد اعلام کرد: این کمک‌های مومنانه در قالب بسته‌های ۱.۵ کیلویی در مناطق مختلف شهری و روستایی توزیع می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر بسته های گوشت قربانی اهدا شده بسته‌های معیشتی نیز با همکاری کانون‌ها بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

پایان پیام/ 84