کارآفرینی برای بچه‌های مسجد با تلفیق هنر و وسایل دورریز
کارآفرینی برای بچه‌های مسجد با تلفیق هنر و وسایل دورریز

کارآفرینی برای بچه‌های مسجد با تلفیق هنر و وسایل دورریز

یزدی اصل با اشاره به ارائه آموزش‌های تخصصی در کانون امام منتظر (عج) در حوزه هنرهای تجسمی، گفت: نقاشی روی شیشه، سنگ و حتی روی کفش و همچنین خلق آثار مختلف با استفاده از وسایل دورریز از جمله فعالیت‌های کارآفرینانه برای بچه‌های مسجد است.
شناسه خبر : 1148459 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۴

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «محمدعلی یزدی اصل» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با بیان این که فعالیت های این کانون به خصوص در بُعد آموزش، عرصه های متنوعی را شامل می شود، اظهار داشت: علاوه بر فعالیت های آموزشی در زمینه قرائت قرآن، آموزش احکام و نماز و... یکی از عرصه های آموزشی ما ناظر به حوزه کسب و کار است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام منتظر(عج) افزود: در حوزه آموزش کسب و کار هدف ما این بوده که به نسل جدید در همین سنین نوجوانی که سن خوبی برای یادگیری است، کارآفرینی را آموزش دهیم.

 

 

 

وی با اشاره به ارائه آموزش های تخصصی در حوزه هنرهای تجسمی از جمله نقاشی، خطاطی، معرق و... گفت: نقاشی روی شیشه، نقاشی روی سنگ، نقاشی روی کفش و حتی استفاده از وسایل دور ریز و تبدیل آن به کارهای تجسمی از جمله آموزش های این کانون است که توانسته باعث کارآفرینی شود.

 

 

 

 

وی همچنین گفت: بنده معتقدم ما باید مهارت هایی به این نسل آموزش بدهیم که ورای تحصیلات رسمی مدارس آموزش و پرورش و حتی دانشگاه و مراکز آموزش عالی بتوانند در آینده کسب و کاری برای خود راه بیندازند.

 

 

 

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام منتظر ادامه داد: شناسایی علائق و استعدادسنجی بچه ها از جمله رموز مهم موفقیت در این باره است که به عقیده بنده کانون ها و پایگاه های مساجد در این زمینه می بایست قوی تر و فعال تر ظاهر شوند.

 

 

 

وی همچنین با اشاره به این که در طول سال بیش از 300 عنوان برنامه در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی به خصوص ایام شهادت و ولادت اهل بیت(ع) به همت این کانون برگزار می شود، گفت: از دیگر شاخه های آموزشی ما ، مباحث مرتبط با رایانه و تکنولوژی های نوین، کلاس های آموزش سواد رسانه و فضای مجازی، همچنین برگزاری برخی کلاس های کمک درسی برای دانش آموزان است.

 

 

 

 

یزدی اصل با اشاره به این که حدود 140 نفر عضو فعال کانون مسجد امام منتظر هستند، افزود: ما امسال موفق به برگزاری دو یادواره شهدا شده ایم که یکی از آن ها با همکاری دبیرستان دخترانه حضرت زهرا (س) و یکی دیگر با محوریت سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با همکاری پایگاه بسیج مسجد امام منتظر بوده است.

پایان پیام/ 9