پدران شهدا در سالروز ولادت امام علی(ع) در بهشهر تجلیل می شوند
پدران شهدا در سالروز ولادت امام علی(ع) در بهشهر تجلیل می شوند

پدران شهدا در سالروز ولادت امام علی(ع) در بهشهر تجلیل می شوند

هاشمی گفت: پدران شهدا در سالروز ولادت امام علی(ع) در بهشهر تجلیل می شوند؛ تا دین خود را به این خانواده های معظم شهدا ادا کنیم.
شناسه خبر : 1148322 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن مولود کعبه امام علی (ع) کانون مسجد شهید هاشمی نژاد بهشهر هم همچون همه مساجد و کانون ها غرق در جشن و سرور است و برای برگزاری مراسم های باشکوه آماده می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر افزود: این ایام فرصت مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ اولیای الهی است و باید زندگی اهل بیتی و سبک زندگی اسلامی را در این ایام در بین نسل جدید نهادینه کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز جوامع انسانی بیش از هر زمان دیگری نیازمند الگو برای نجات خود است و امام علی(ع) مناسب‌ترین الگو برای ایشان است.

 

هاشمی گفت: برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری، علمی و آموزشی و برگزاری مراسمات ملی و مذهبی از اولویت های مهم کانون فرهنگی هنری است که در همین راستا ویژه برنامه جشن ولادت باسخنرانی حجت الاسلام پوریانی امام جماعت کانون و مولودی خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: پدران شهدا در سالروز ولادت امام علی(ع در بهشهر تجلیل می شوند؛ تا دین خود را به این خانواده های معظم شهدا ادا کنیم.

 

وی یادآور شد: در کنار برگزاری جشن میلاد و مولودی خوانی، تجلیل از فعالان مسجد، تجلیل از هم نامان امام علی(ع)، دیدار با پدران شهدا و دستگیری از نیازمندان از برنامه های مهم ما در این ایام است.

پایان پیام/ 175