کانون امام زمان(عج) روستای اطرب نکا کانون رابط برتر سومین رویداد ملی فهما شد
کانون امام زمان(عج) روستای اطرب نکا کانون رابط برتر سومین رویداد ملی فهما شد

کانون امام زمان(عج) روستای اطرب نکا کانون رابط برتر سومین رویداد ملی فهما شد

حجت الاسلام نعمتی گفت: کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد جامع روستای اطرب نکا به مدیر مسئولی «محمدرضا شکری اطربی »به عنوان کانون رابط برتر در سومین رویداد ملی فهما انتخاب شد.
شناسه خبر : 1148118 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۵۳

حجت الاسلام»رجب نعمتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ از افتخارآفرینی کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد جامع روستای اطرب نکا به مدیر مسئولی «محمدرضا شکری اطربی »به عنوان کانون رابط برتر در سومین رویداد ملی فهما خبر داد و اظهار کرد: این کانون از  میان ۱۲۴۰کانون رابط در سطح کشور از سوی هیات انتخاب رویداد ملی فهما ۱۴۰۰منتخب معرفی شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران افزود: این کانون‌ بر اساس میانگین امتیاز شبکه، تعداد کانون‌های مستقر در مناطق محروم، مرزی و روستایی،امتیاز شخصی کانون رابط و همچنین بر اساس ارزیابی ستاد فهما استان به همراه ۹کانون فرهنگی هنری دیگر به عنوان کانون رابط برتر انتخاب شده است.

 

وی با بیان اینکه سومین رویداد ملی «فهما ۱۴۰۰» با شعار به توان مردم با هدف ارزیابی فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد سراسر کشور برگزار شد، گفت: این دوره از فهما نیز همانند دوره های قبلی درسه شبستان و ۱۲ رواق اجرایی شد و همانند دوره های گذشته فعالان کانون های مساجدفعالیت های فرهنگی خود را در پروفایل کانون در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کردند.

 

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد جامع روستای اطرب نکا با یکهزار و ۳۰۰عضو از سال ۱۳۹۰با هدف توسعه فعالیت‌های مسجدی در عرصه‌های مختلف تاسیس شده و همچنان هم با فعالیت های مختلف و با استفاده از توان جوانان و نوجوانان و اعضای کانون در سطح این روستا فعال است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح فهما موجب فعال شدن بچه مسجدی ها در حوزه های مختلف شده است تا توان و ظرفیت‌های کانون‌ در رقابت سالم با سایر کانون‌های فرهنگی هنری در سطح کشور سنجیده شود.

 

وی یادآورشد: کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد جامع اطرب نکا همچنین توانست در طرح ملی ایران قوی هم،۱۵هزار و ۷۱۶ امتیاز را کسب کند و به عنوان کانون برتر در رواق فناوری شناخته شود.

پایان پیام/ 286