اعلام اسامی کانون‌های رابط برتر در رویداد ملی فهما 1400
اعلام اسامي کانون‌هاي رابط برتر در رويداد ملي فهما 1400

اعلام اسامی کانون‌های رابط برتر در رویداد ملی فهما 1400

اسامي کانون‌هاي فرهنگي هنري رابط برتر در رويداد ملي فهما 1400بر اساس شاخص‌هاي کمي و کيفي و با نظر هيات انتخاب اين رويداد اعلام شد.
شناسه خبر : 35215 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، شبکه رابطین فهما که از سال 1398 به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده بود در سال 1400 با فعالیت 1240 کانون به کار خود ادامه داد و در این بین پس از ارزیابی های کمی و کیفی ، هیات انتخاب، اسامی 10 باب از کانون‌های رابط برتر در سراسر کشور را اعلام کرد.


بر پایه این گزارش از میان 1240 کانون رابط در سطح کشور، تعداد 59 کانون از سوی هیات انتخاب رویداد ملی فهما 1400 معرفی شدند؛ این کانون‌ها بر اساس میانگین امتیاز شبکه، تعداد کانون‌های مستقر در مناطق محروم، مرزی و روستایی،امتیاز شخصی کانون رابط و همچنین بر اساس ارزیابی ستاد فهما استان به عنوان منتخب اعلام و نهایتا 10 کانون به عنوان برتر انتخاب شدند.


این گزارش می افزاید: کانون‌ آیت الله مروج (ره) از استان اردبیل/ شهرستان اردبیل ؛ کانون امام علی (علیه السلام) از استان چهار محال و بختیاری/شهرستان بروجن؛ کانون صاحب‌الزمانی(عج) از استان خراسان جنوبی/شهرستان درمیان؛ کانون توحید از استان سیستان و بلوچستان/شهرستان میرجاوه؛ کانون حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) از استان قم/شهرستان قم؛ کانون خادم‌الرضا(علیه السلام) از استان کهگیلویه و بویر احمد/شهرستان گچساران؛ کانون فدائیان ولایت از استان گلستان/شهرستان رامیان؛ گتم.م پویندگان علم از استان گیلان/شهرستان رودبار؛ کانون امام زمان (عج) از استان مازندران/شهرستان نکا و کانون نجم الهداء از استان یزد/شهرستان مروست؛ به عنوان کانون های رابط برتر در فهما 1400 معرفی شدند.


همچنین علاوه بر کانون های فوق، هیات انتخاب رابطین در رویداد ملی فهما 1400، تعداد 19 کانون را به عنوان شایسته تقدیر ویژه اعلام کردند. اسامی کانون‌های رابط شایسته تقدیر ویژه از اینجا قابل مشاهده است.


30 کانون رابط شایسته تقدیر نیز به عنوان منتخب استانی برگزیده شدند که اسامی این کانون ها  را می توانید از اینجا دریافت کنید.