برگزاری همایش «ایده تا ثروت» در کانون «ذکرالله» جهرم
برگزاری همایش «ایده تا ثروت» در کانون «ذکرالله» جهرم

برگزاری همایش «ایده تا ثروت» در کانون «ذکرالله» جهرم

قاسمیان نژاد از برگزاری همایش «ایده تا ثروت» با محوریت «استارت آپ ها» در کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1147930 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۲

«مهدی قاسمیان نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: امروزه کسب و کارهای کوچک در جامعه توسعه پیدا کرده و توانسته بخش عمده ای از مشکل اشتغال را بردارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» افزود: آنچه در ایجاد کسب و کارهای کوچک اهمیت دارد، وجود ایده های خلاق است که با پرداختن به آن به عنوان یک شغل درآمده و به درآمدزایی برسد.

 

وی عنوان کرد: در این راستا و برای پرورش ذهن بچه های مسجد در راستای به وجود آمدن ایده های کارآفرینی، اقدام به برگزاری همایش «ایده تا ثروت» کرده ایم.

 

قاسمیان نژاد گفت: این همایش ویژه گروه های سنی دانش آموزان و دانشجویان است و در آن از تجربه ها و معلومات کارآفرینان استفاده می شود.

 

وی ادامه داد: در همایش «ایده تا ثروت»، اکبرپور برترین چهره علمی سال استان فارس و قهرمان مسابقات جهانی هوش مصنوعی و اختراعات و همچینن ترابی مدیر امور مخترعین سازمان بسیج علمی استان فارس به سخنرانی می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری آموزش و پرورش، مرکز رشد بسیج و دانشگاه جهرم برگزار می شود، خاطرنشان کرد: همایش «ایده تا ثروت» با محوریت «استارت آپ ها» روز پنجشنبه 28 بهمن ماه برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 691