برگزاری مسابقه «خاطره انقلاب» در کانون «الزهرا (س)» جهرم
برگزاری مسابقه «خاطره انقلاب» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

برگزاری مسابقه «خاطره انقلاب» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: به منظور ترویج و انتقال رشادت های مردم در تحقق انقلاب اسلامی به نسل جوان، مسابقه «خاطره انقلاب» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.
شناسه خبر : 1147937 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۳

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: انقلاب اسلامی ایران خون بهای هزاران مرد و زنی است که برای زدوده شدن ظلم و بی عدالتی از چهره جامعه به پا خواسته و در برابر دژخیمان شاهنشاهی ایستادگی کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: آن دوران طلایی به عنوان نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی مشهود است و برای به فراموشی سپرده نشدنش باید ابزارها، ایده ها و تجهیزات را به میدان آورد.

 

وی بیان کرد: این مهم سبب شد تا کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت های ملت ایران به ویژه مردم جهرم در مبارزه با مزدوران رژیم شاه و در نهایت پیروزی حق علیه باطل اقدام به برگزاری مسابقه ای با عنوان «خاطره انقلاب» کند.

 

حضوری به جزییات برگزاری این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: برای شرکت در مسابقه از بچه های مسجد خواسته ایم از والدین یا اقوام خود که در زمان انقلاب حاضر بودند و خاطراتی از وقایع آن دوران دارند را در قالب یک فیلم کوتاه تهیه و ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه زمان کلیپ نباید بیشتر از هفت دقیقه باشد، عنوان کرد: حجم کلیپ حداکثر 20 مگابایت و به صورت عمودی و فرمت mp4 (صدا وتصویر واضح و بدون قطعی و مشکل فنی) ارسال شود.

 

وی مهلت ارسال آثار را تا 26 بهمن ماه عنوان کرد و گفت: به سه نفر برتر این مسابقه به ترتیب جوایز نقدی 170 هزار تومانی، 130 هزار تومانی و یکصد هزار تومانی اهدا می شود.

 

پایان پیام/ 691