برپایی ایستگاه صلواتی به میمنت پیروزی انقلاب به همت کانون «منتظران نور» جهرم
برپایی ایستگاه صلواتی به میمنت پیروزی انقلاب به همت کانون «منتظران نور» جهرم

برپایی ایستگاه صلواتی به میمنت پیروزی انقلاب به همت کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در شب پیروزی انقلاب با برپایی ایستگاه صلواتی اقدام به پذیرایی از شهروندان کردند.
شناسه خبر : 1147650 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم اظهار کرد: به میمنت دهه فجر انقلاب اسلامی و از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، برنامه های متنوعی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مسجد «جامع» جهرم افزود: برپایی ایستگاه صلواتی از جمله این برنامه ها بود که در شب پیروزی انقلاب اسلامی و با همت بچه های مسجد انجام شد.

 

وی بیان کرد: اگرچه در مناسبت های مختلف نیز برپایی ایستگاه صلواتی از سوی بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری انجام می شود اما شور و شوق بچه ها در راه اندازی این ایستگاه در جشن پیروزی انقلاب دوچندان بود.

 

نیکجو خاطرنشان کرد: این ایستگاه صلواتی در میدان «شهید چمران» ایجاد شد که همراه با پخش آهنگ های انقلابی و متناسب با دهه فجر و همچنین توزیع کیک و شیرینی میان عابران و سرنشینان خودروهای عبوری بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مسجد «جامع» جهرم ادامه داد: همچنین برنامه نورافشانی از دیگر بخش های این اقدام فرهنگی توسط بچه های مسجد بود که جلوه های زیبایی را برای شهروندان رقم زد.

 

نیکجو در پایان خاطر نشان کرد: در برپایی ایستگاه صلواتی، بیش از 25 نفر از نوجوانان و جوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی و هنری حضور داشتند.

 

پایان پیام/ 691