پایان رقابت های تنیس روی میز کانون «امام رضا (ع)» گراش با معرفی برترین ها
پایان رقابت های تنیس روی میز کانون «امام رضا (ع)» گراش با معرفی برترین ها

پایان رقابت های تنیس روی میز کانون «امام رضا (ع)» گراش با معرفی برترین ها

مقتدری گفت: چهارمین دوره مسابقات تنیس روی میز ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ‌«امام رضا (ع)» شهرستان گراش با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
شناسه خبر : 1147652 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یک دوره مسابقه تنیس روی میز با حضور 37 نفر از نوجوانان مسجدی در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: در این دوره از مسابقات که همزمان با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، بچه های مسجد در یک فضای سالم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

وی بیان کرد: پس از رقابت تنگاتنگ نوجوانان مسجدی در این مسابقات در پایان چهار نفر برتر معرفی و تقدیر شدند.

 

مقتدری عنوان کرد: فقیر، شیروان، عبدالهی و عظیمی به ترتیب عنوان اول تا چهارمی مسابقات تنیس روی میز دهه فجر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» را به دست آوردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این چهارمین دوره مسابقات تنیس روی میز در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» است که در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش در پایان یاد آور شد: در دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده است.

 

پایان پیام/ 691