همایش ۴۰۰ نفری دوچرخه سواری در کانون «دوستان آسمانی» جهرم
همایش ۴۰۰ نفری دوچرخه سواری در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

همایش ۴۰۰ نفری دوچرخه سواری در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان گفت: دهمین همایش دوچرخه سواری در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با شرکت بیش از ۴۰۰ نفری بچه های مسجد برگزار شد.
شناسه خبر : 1147643 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، برگزار کننده برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و... بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این کانون در دهه فجر انقلاب، دهمین همایش دوچرخه سواری را برگزار کرد که با استقبال پرشور بچه های مسجد قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: این همایش که هر سال به مناسبت دهه فجر انقلاب برگزار می شود، امسال و در دهمین دوره برگزاری، با شرکت بیش از 400 نفر از نونهالان و نوجوانان مسجدی انجام شد.

 

گواهیان عنوان کرد: مسیر تعیین شده برای این برنامه، از کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تا گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم بود که بچه ها با رکاب زدن این مسیر و حضور در گلزار شهدا، یاد و خاطره جان برکفان عرصه جهاد و مقاومت را پاس داشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در پایان به 100 نفر از شرکت کنندگان حاضر در همایش دوچرخه سواری به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان از همکاری اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و حوزه مقاومت «صاحب الزمان (عج) جهرم در برگزاری این همایش دوچرخه سواری قدردانی کرد.

 

پایان پیام/ 691