نماهنگ «ایران افتخار من» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد
نماهنگ «ایران افتخار من» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد

نماهنگ «ایران افتخار من» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد

حضوری گفت: به میمنت دهه فجر انقلاب اسلامی، نماهنگ «ایران افتخار من» کاری از مرکز رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم تولید و رونمایی شد.
شناسه خبر : 1147647 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم اظهار کرد: اثر گروه سرود «کوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت نماهنگ در آمد.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: این اثر با عنوان «ایران افتخار من» با مضمون پیروزی انقلاب اسلامی به همت بچه های مسجد در مرکز رسانه ای «کوثر» این کانون فرهنگی و هنری تولید شده است.

 

وی بیان کرد: مدت این نماهنگ زیبا 2 دقیقه و 20 ثانیه است که «محمدرضا سبویی» آن را کارگردانی کرده و «حسین هنرمند» نیز تهیه کنندگی اش را بر عهده داشته است.

 

حضوری خاطرنشان کرد: اعظمی، شیرزادی، معصومی، صحرائیان، حیدری و سراجی از بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» این نماهنگ سرود را به اجرا در آورده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در پایان اظهار کرد: نماهنگ «ایران افتخار من» در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

 

پایان پیام/ 691