پایان کار جشنواره سرود «فجر» در کانون «دوستان آسمانی» با معرفی گروه‌های برتر
پایان کار جشنواره سرود «فجر» در کانون «دوستان آسمانی» با معرفی گروه‌های برتر

پایان کار جشنواره سرود «فجر» در کانون «دوستان آسمانی» با معرفی گروه‌های برتر

گواهیان گفت: آیین اختتامیه پنجمین جشنواره سرود «فجر» با حضور امام جمعه جهرم در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.
شناسه خبر : 1147432 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۳۸

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پنجمین جشنواره سرود «فجر» ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شب گذشته با معرفی سه گروه برتر به کار خود پایان داد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: در این آیین که با حضور میهمانانی همچون امام جمعه، شهردار، رئیس شورای شهر و برخی از مسئولان محلی برگزار شد، حجت الاسلام مدبر دقایقی پیرامون دهه فجر انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

وی بیان کرد: همچنین در ادامه سه گروه برتر این جشنواره به اجرای برنامه پرداخته تا تکلیف گروه برتر پنجمین جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مشخص شود.

 

گواهیان عنوان کرد: مدیحه سرایی عطایی، اجرای گروه های سرود، اجرای طنز و معرفی گروه برتر جشنواره سرود از دیگر برنامه های این آیین بود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره علاوه بر گروه برتر، جمع خوان برتر، تک خوان برتر و ابتکار برتر نیز تقدیر شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه 20 گروه سرود در پنجمین جشنواره «فجر» این کانون در مدت سه شب به رقابت پرداختند، گفت: در پایان این جشنواره، گروه سرود «امام علی (ع)» به عنوان گروه برتر انتخاب شد و گروه های «حضرت رسول (ص)» و «حضرت عمار» نیز دوم و سوم شدند.

 

گواهیان ادامه داد: همچنین جمع خوان برتر به گروه سرود «امام باقر (ع) و حضرت قاسم»، تک خوان برتر به «محمدرسول آبروشن» و ابتکار برتر نیز به گروه سرود «امام جواد (ع)» رسید.

 

پایان پیام/ 691