نمایش حماسه حضور مردم سرایان در قالب رژه خودرویی
نمایش حماسه حضور مردم سرایان در قالب رژه خودرویی

نمایش حماسه حضور مردم سرایان در قالب رژه خودرویی

مردم همیشه در صحنه و انقلابی سرایان همزمان با سراسر ایران اسلامی، مراسم سالگرد پیروزی انقلاب و جشن ۲۲ بهمن را در شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در قالب رژه موتوری و خودرویی به نمایش گذاشتند.
شناسه خبر : 1147224 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، مردم همیشه در صحنه و انقلابی سرایان همزمان با سراسر ایران اسلامی، مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جشن ۲۲ بهمن را در شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در قالب رژه موتوری و خودرویی به نمایش گذاشتند و صحنه های بی نظیری از حضور را به جهان مخابره کردند.

 


شرکت کنندگان در این مراسم به همراه اعضای خانواده و نصب پرچم در خودروها، با در دست داشتن دست نوشته ها و پرچم جمهوری اسلامی و سردادن شعارهایی، یوم الله ۲ بهمن را گرامی داشتند و با آرمان های انقلاب اسلامی میثاقی دوباره بستند.

 


مراسم خودرویی گرامیداشت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور انسجام یافته اقشار مختلف مردم انقلابی سرایان از مقابل ناحیه مقاومت سپاه سرایان در بلوار آیت الله خالصی آغاز و با عبور از بلوار شفا و ولی عصر(عج)، خیابان امام و فردوسی در مصلی نماز جمعه پایان یافت.

 


اصناف، بازاریان، بسیجیان، معلمان و رزشکاران به ویژه موتور سواران، جامعه کارگری، کشاورزان و دامداران و دیگر اقشار در این مراسم حضور خود در قالب صف پنج کیلومتری خودرویی را به نمایش گذاشتند. همچنین همزمان با رژه خودرویی مردم سرایان، سرودها و آهنگ های انقلابی در هییت ها و مساجد مسیر راهپیمایی شهرستان درحال پخش بود.

 


نمایش حضور مردم انقلابی سرایان در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن با قرائت قطعنامه در مصلی نماز جمعه در شهرهای آیسک، سه قلعه و سرایان پایان یافت.

 

 

پایان پیام/ 577