ضرورت استفاده حداکثری از تریبون مساجد و فضای مجازی برای گفتمان سازی دینی
ضرورت استفاده حداکثری از تریبون مساجد و فضای مجازی برای گفتمان سازی دینی

ضرورت استفاده حداکثری از تریبون مساجد و فضای مجازی برای گفتمان سازی دینی

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه منبرهای حقیقی داریم که مساجد به عنوان محور و منبر سنتی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: منبر مجازی هم باید راه اندازی شود و از ظرفیت های این فضا برای گفتمان سازی دینی استفاده شود.
شناسه خبر : 1147145 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌ فر» در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: در هر مکتب و آئینی تبلیغ و اطلاع‌رسانی مهم ترین رکن حیات، بقا و تداوم آن مکتب است که می‌تواند آن مکتب را تقویت کند.

 

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: امروز تبلیغ در فضای حقیقی و مجازی بوده و تبلیغ در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است.

 

وی با بیان اینکه منبرهای حقیقی داریم که مساجد به عنوان محور و منبر سنتی باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: منبر مجازی هم باید راه اندازی شود و از ظرفیت های این فضا برای گفتمان سازی دینی استفاده شود.

 

حجت الاسلام وحدانی فر خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی به عنوان متولی و مبلغ دین باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرد.

 

امام جمعه دهدشت در ادامه، وظایف اداره تبلیغات اسلامی را فعال کردن مساجد و هیئت‌ها، فعال کردن منبر مجازی به عنوان مهم ترین عرصه در زمان کنونی دانست و افزود: انجام کارهایی که در راستای تقویت ائمه جماعات مساجد باشد و بتواند نسبت به فعال کردن هیئت‌های نوجوانان و جوانان موثر باشد، یک ضرورت است.

 

حجت‌الاسلام «مجید بهادری» هم در این دیدار، گفت: حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد جامعه است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه افزود: همه ما باید سعی کنیم تا اعتلای فرهنگ اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و چشم اندازهایی برای سال‌های آینده و برنامه‌هایی برای مساجد، هیئت‌ها، کانون‌های مذهبی و همه مسائل فرهنگی و تبلیغی شهر در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام بهادری ادامه داد: طی برنامه‌ای اصحاب رسانه و کسانی که در عرصه جنگ نرم جهادی تلاش می‌کنند دعوت می‌شوند تا با استفاده از نظرات آنها، برنامه‌ها بهتر و بیشتر تشریح و چشم اندازها و ریل گذاری‌های مشخص باشد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: در جهاد تبیین، رسانه به نوبه خود و ما مبلغین، مسئولان و اصحاب فرهنگ و تبلیغ باید بتوانیم جهاد تبیین را روز به روز گسترش و نشر دهیم.

پایان پیام/ 82