مسجد قدس بجنورد، در شب الله اکبر میزبان اهالی انقلاب شد
مسجد قدس بجنورد، در شب الله اکبر ميزبان اهالي انقلاب شد

مسجد قدس بجنورد، در شب الله اکبر میزبان اهالی انقلاب شد

اهالي مسجد قدس بجنورد در شب پيروزي انقلاب اسلامي ايران ميزبان جشن ملي 1400 شدند و حماسه فجرآفرينان انقلابي را گراميداشتند.
شناسه خبر : 35129 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ فعالان کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) بجنورد در مسجد قدس کوی صادقیه، با همراهی ارکان مسجد،  در دهمین شب از لیالی فجر و شب الله اکبر،  میزبان مردم انقلابی در یازدهمین برنامه «10شب، 10 مسجد» شدند و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

 

در این مراسم علاوه بر برگزاری مسابقه و سخنرانی حجت الاسلام براتیان مسئول فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (علیه السلام) بجنورد، که  در این مراسم به تلاش های دشمنان در خدشه دار کردن چهره نظام اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت حواسمان باشد هر چقدر درگیر خودمان باشیم ظهور دیرتر اتفاق می افتد، میز خدمت و پاسخگویی به مردم این محله که از محلات حاشیه و کم برخوردار شهر بجنورد است، محور برنامه بود.

 این میز خدمت  با حضور شهردار منطقه 2، رییس شورای اسلامی شهر بجنورد و نماینده آبفای استان برگزار شد، مردم سوالات خود را به صورت تریبون آزاد مطرح و مسئولان حاضر پاسخ می گفتند که راه اندازی کتابخانه سیار، حمایت از مشاغل خانگی بانوان در این منطقه و اعطای وام های اشتغالزایی، دعوت از گروه های جهادی سلامت از جمله دندان پزشکی، مناسب سازی معابر و آسفالت خیابان ها، پیشگیری از اعتیاذد و آسیب های اجتماعی از اهم موارد مطرح شده در این رابطه بود.

همچنین ایجاد انس و الفت بیشتر بین مردم و مسئولان رسیدگی و برگزاری نشست های مستمر مسئولان با مردم این محله از دیگر موارد مطرح شده از سوی مردم منطقه کوی صادقیه بجنورد در حضور مسئولان حاضر می توان نام برد.

 

برنامه «10 شب، 10 مسجد» در سال جاری با میزبانی از مردم انقلابی در 12 مسجد بجنورد و نیز 11 مسجد دیگر در شهرستان ها از جمله اسفراین در شب های دهه فجر و بزرگداشت ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همراه دیگر برنامه هاست.

 

گفتنی است؛ فرداشب،  نیز در ادامه برنامه «10 شب، 10مسجد»، با حضور مسئولان استانی فعالان کانون فرهنگی هنری «انصارالمهدی(عج)» با همکاری ارکان مسجد حضرت قائم آل محمد(عج) میزبان مردم انقلابی خواهد بود.

همچنین در این برنامه کانون فرهنگی هنری «انصارالمهدی(عج)» که به تازگی مجوز تاسیس آن در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است، با حضور مسئولان افتتاح می شود.

پایان/