بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی و مرکز درمان ناباروری جهرم بهره برداری شد
بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی و مرکز درمان ناباروری جهرم بهره برداری شد

بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی و مرکز درمان ناباروری جهرم بهره برداری شد

با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وزارت بهداشتی مجموعه درمانی ۳۱۳ تختخوابی و مرکز درمان ناباروری شهرستان جهرم به بهره برداری رسید.
شناسه خبر : 1146931 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (چهارشنبه ۲۱ بهمن) در آیین افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت‌خوابی «سیدالشهدا (ع)» جهرم گفت: امروز شاهد افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی جهرم هستیم که زمین اهدائی آن از سوی برادران خواجه پور از خیرین سلامت شهرستان جهرم است.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی نقش خیرین جهرمی را در ساخت پروژه های بزرگ چه در حوزه بهداشت، درمان و چه آموزش بسیار پر رنگ دانست و افزود: مدیون اقدامات نیک این افراد هستیم.

 

وی با اشاره به افتتاح مرکز درمان ناباروری «حکیم سلمان جهرمی» بامتراژ سه هزار متر مربع گفت: اعتبار این مرکز با تجهیزات ۲۵ میلیارد تومان است که با بهره برداری رسیدن این مرکز خدمات ارزنده در زمینه ناباروری و عمل آی وی اف انجام می گیرد.


رضایی کوچی با اشاره  کلنگ زنی همراه سرای این بیمارستان، اظهار کرد: اعتبار این همراه سرا توسط خیر سلامت اهداء شده و امیدواریم در مدت زمان کوتاه ساخته شود و به بهره برداری برسد.

 

وی بااشاره به اینکه با افتتاح این بیمارستان به تنهایی نزدیک به ۵۰۰ نفر زمینه اشتغال فراهم شده است، گفت: ۵۰ درصد تخت های بیمارستانی جهرم در اختیار سایر بیماران از شهرستان ها همجوار بوده که نشان از ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم است.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بانک زمین های راه و شهرسازی گفت: این بانک زمین ها در کشور بی نظیر است که در سال های پیش رها شده که اکنون با تدبیر وزیر  راه و شهرسازی عملیات ساخت چهار میلیون واحد مسکن در ۲ پارت جدا در مدت چهار سال کلید خورده است.

 

وی با اشاره به اینکه مقدمات کار فراهم شده است که به امید خدا شاهد شروع ساخت مسکن در کشور باشیم، گفت:  شهرستان جهرم ظرفیت اتصال به شبکه ریلی کشور دارد و این قابلیت وجود دارد که استان با اتصال به شبکه ریل به سمت آب های خلیج فارس وصل شود.


 

 

پایان پیام/ 691