برگزاری اختتامیه برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری دهه فجر در مسجد خراط‌محله
برگزاری اختتامیه برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری دهه فجر در مسجد خراط‌محله

برگزاری اختتامیه برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری دهه فجر در مسجد خراط‌محله

حجت‌الاسلام حسینی گفت: اختتامیه برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری دهه فجر شهرستان صومعه‌سرا در مسجد خراط‌محله برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1146954 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۸

«حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر ویژه برنامه‌هایی توسط کانون سراج در مسجد خراط‌محله برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سراج» مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) خراط‌محله افزود: برگزاری یادواره شهدای جهادگر و انقلاب اسلامی و شهدای سه روستای خراط‌محله، صیقلوندان و گوراب تولم در مسجد خراط محله، برگزاری مسابقات ورزشی دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی از جمله برنامه‌های کانون در ایام‌الله دهه فجر است.
 

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان صومعه‌سرا را عهده‌دار است گفت: همچنین اختتامیه برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری دهه فجر شهرستان صومعه‌سرا به میزبانی مسجد خراط‌محله است.

 

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: مراسم اختتامبه امشب(پنجشنبه، 21بهمن) ساعت 20 با سخنرانی حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا و با اجرای گروه سرود و اهدای جوایز برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سراج خراط‌محله خاطرنشان کرد: وعده دیدار ما با حضور مسجدی‌ها و کانونی‌ها در رژه خودرویی روز 22 بهمن خواهد بود که انشالله با حضور پرشور خود در این راهپیمایی عظیم مشت محکمی به بدخواهان و بد اندیشان این نظام داشته باشیم و با این حضور نشان دهیم که مردم ما همیشه در عرصه حضور دارند و خواهند ماند.

 

پایان پیام/ 526