طرح ویزیت رایگان در کانون امام علی(ع) نکا اجرایی شد
طرح ویزیت رایگان در کانون امام علی(ع) نکا اجرایی شد

طرح ویزیت رایگان در کانون امام علی(ع) نکا اجرایی شد

افشارزاده از اجرای طرح ویزیت رایگان در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این طرح به مناسبت دهه فجر و با همکاری شبکه بهداشت و درمان نکا در کوی مهرگان اجرایی شد.
شناسه خبر : 1146896 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۹

«مجتبی افشارزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا به همت بچه های مسجد بالاخص اعضای کانون فرهنگی و هنری امام علی(ع) نکا، اقدامات در خور توجهی به منظور مقابله با این ویروس و آسیب دیدگان از کرونا انجام شده و این خدمات همچنان ادامه دارد.

مدیر مسئوول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: تب سنجی، ضدعفونی کردن منازل و معابر و خیابان ها، توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی، توزیع غذای گرم، اطلاع رسانی به موقع در مورد پیک کرونا و.. از جمله خدمات ارائه شده در این ایام بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: به همت کانون امام علی(ع) نکا به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی جشن های مردمی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و همچنین مراسم تکبیرگویی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اهالی کوی مهرگان انجام می شود.

افشارزاده از اجرای طرح ویزیت رایگان در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این طرح به مناسبت دهه فجر و با همکاری شبکه بهداشت و درمان نکا در کوی مهرگان نکا اجرایی شد.

 

مدیر مسئوول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: در روز راهپیمایی 22 بهمن هم با توجه به راهپیمایی خودرویی تمام تلاش ما حضور اعضای کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی در این راهپیمایی است.

وی یادآور شد: بچه مسجدی ها در همه برنامه های ملی و مذهبی انقلاب حضور فعال داشته اند و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن هم در مسیر انقلاب بودن خود را ثابت می کنند.

پایان پیام/ 175