اهدای ۴۳ سری جهیزیه از سوی کانون «شهید رحمانیان» جهرم به نوعروسان کم بضاعت
اهدای ۴۳ سری جهیزیه از سوی کانون «شهید رحمانیان» جهرم به نوعروسان کم بضاعت

اهدای ۴۳ سری جهیزیه از سوی کانون «شهید رحمانیان» جهرم به نوعروسان کم بضاعت

ترابفرد گفت: از سوی کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» شهرستان جهرم، ۴۳ سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان کم بضاعت اهدا شد.
شناسه خبر : 1146453 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۹

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی،گفت: دهه فجر فرصتی برای کمک به هم نوعان و افراد محروم جامعه بوده چرا که این مهم جزو آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم افزود: این کانون فرهنگی و هنری نیز به نوبه خود در سایر مناسبت ها به ایفای نقش خدمت رسانی به محرومان پرداخته و در دهه فجر نیز از این فرصت مغتنم به خوبی بهره برده است.

 

وی بیان کرد: آنچه حاصل تلاش های بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» است تهیه 43 سری جهیزیه بوده که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تقدیم نوعروسان شده است.

 

ترابفرد خاطرنشان کرد: هر سری جهیزیه در این طرح شامل اقلامی همچون یخچال، جاروبرقی، لوازم آشپزخانه، فرش و... بوده که ارزش آن 250 میلیون ریال برآورد شده است.

 

وی عنوان کرد: همچنین تهیه و توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان نیز برنامه دیگری بود که به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم ادامه داد: در مجموع حدود ۱۰ میلیارد و 800 میلیون ریال، ارزش ریالی این ۴۳ سری جهیزیه بوده که به همت و تلاش بچه های مسجد و کمک خیران تامین شده است. 

پایان پیام/ 691