بانگ‌ الله‌اکبر کاروان قرآنی انقلاب در شهر مقدس قم/استقبال کانون محمدرسول‌الله(ص) از راهپیمایان
بانگ‌ الله‌اکبر کاروان قرآني انقلاب در شهر مقدس قم/استقبال کانون محمدرسول‌الله(ص) از راهپيمايان

بانگ‌ الله‌اکبر کاروان قرآنی انقلاب در شهر مقدس قم/استقبال کانون محمدرسول‌الله(ص) از راهپیمایان

کاروان قرآني انقلاب به ميزباني کانون فرهنگي هنري محمد رسول‌الله شهر مقدس قم، در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بانگ الله‌اکبر سر مي‌دهند؛ همچنين اعضاي کانون روز22 بهمن ماه با حضور اين کاروان با ايستگاه صلواتي و اقلام فرهنگي از راهپيمايان پذيرايي مي‌کند.
شناسه خبر : 35058 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر و چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور فعالیت‌های مختلفی را رقم زدند؛ از برگزاری حلقه‌های معرفتی تا تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و البته برنامه‌های تبلیغی و جشن‌های خیابانی.

در این میان ستاد فهما استان قم با همکاری اداره اوقاف و امویر خیریه، آستان مقدس امامزادگان موسی مبرقع و سید علی اقدام به راه اندازی کاروان قرآنی انقلاب کرده است.
این کاروان در قالب 30 جلسه از 12 بهمن ماه در سه مسجد شهر مقدس قم به اجرای برنامه می پردازد که مسجد و کانون محمدرسول‌الله (ص) شهر قم یکی از میزبانان این کاروان هستند.

به همین مناسبت گفت وگویی با «علیرضا خلیلی» مدیر این کانون داشته ایم که در ادامه می‌خوانید:

علیرضا خلیلی، با بیان اینکه کاروان قرآنی انقلاب، به همت کانون فرهنگی هنری محمدرسول الله (ص) شهر قم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این کاروان پنج شنبه شب 21 بهمن ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با حضور قاریان برجسته استان، گروه تواشیح و سخنرانی برنامه خود را برای اهل مسجد و عموم مردم اجرا می کند.
مدیر کانون فرهنگی هنری محمدرسول الله افزود: از جمله دیگر برنامه های این کاروان علاوه بر تلاوت قرآن و اجرای تواشیح، می توان به برنامه های مختلف فرهنگی از جمله برگزاری مسابقات، اجرای سرودهای انقلابی، اشاره داشت.

وی گفت: همچنین در ادامه کاروان قرآنی انقلاب راس ساعت 21 جلو درب مسجد بانگ الله‌اکبر سر می دهند؛ همچنین در این اثنا به همت بچه های مسجد نورافشانی نیز صورت می پذیرد.

این فعال مسجدی تصریح کرد: روز 22 بهمن ماه نیز اعضای کانون فرهنگی هنری محمدرسول الله با استقرار جلو درب مسجد و راه اندازی ایستگاه صلواتی، ضمن پذیرایی از راهپیمایان اقدام به توزیع اقلام فرهنگی از جمله پرچم و استیکرهای محتوایی انقلاب می پردازند.