برگزاری مسابقات «پینگ پنگ» دهه فجر در کانون «امام رضا (ع)» گراش
برگزاری مسابقات «پینگ پنگ» دهه فجر در کانون «امام رضا (ع)» گراش

برگزاری مسابقات «پینگ پنگ» دهه فجر در کانون «امام رضا (ع)» گراش

مقتدری از برگزاری مسابقات «پینگ پنگ» ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش خبر داد.
شناسه خبر : 1146099 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: در بخش ورزشی نیز یک دوره مسابقه «پینگ پنگ» تدارک دیده شده که ویژه نوجوانان عضو این کانون فرهنگی و هنری است.

 

وی بیان کرد: این چهارمین دوره مسابقات «پینگ پنگ» در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» است که در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

مقتدری عنوان کرد: فراخوان نام نویسی برای شرکت در این مسابقه اعلام شده و نوجوانان زیر 14 سال سن می توانند در این دوره مسابقات شرکت کنند.

 

وی زمان برگزاری چهارمین دوره مسابقات «پینگ پنگ» کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» را 21 بهمن ماه اعلام کرد و اظهار داشت: در پایان نیز به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش در پایان از بچه های مسجد برای شرکت در این برنامه دعوت کرد و خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در طول اجرای این دوره از مسابقات شد.

پایان پیام/ 691