آغاز جشنواره یک هزار نفری سرود «فجر» در کانون «دوستان آسمانی»
آغاز جشنواره یک هزار نفری سرود «فجر» در کانون «دوستان آسمانی»

آغاز جشنواره یک هزار نفری سرود «فجر» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: پنجمین جشنواره سرود «فجر» با اجرای ۶ گروه سرود در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم آغاز به کار کرد.
شناسه خبر : 1146101 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پنجمین جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» دوشنبه شب با حضور بچه های مسجد آغاز به کار کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: در شب نخست این جشنواره که همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شده، 6 گروه سرود به اجرای برنامه پرداختند.

 

وی بیان کرد: گروه های «امام سجاد (ع) و حضرت مهدی (عج)»، «امام رضا (ع)»، «امام هادی (ع)»، «امام جواد (ع)»، «حضرت کمیل» و «امام موسی کاظم (ع)» در نخستین شب جشنواره سرود «فجر» به اجرای برنامه پرداختند.

 

گواهیان عنوان کرد: در این برنامه بیش از 80 نفر از بچه های مسجد در قالب 6 گروه سرود برنامه خود را اجرا کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: شب دوم این جشنواره نیز امشب (سه شنبه 19 بهمن) برگزار می شود و هفت گروه نیز به اجرای برنامه می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم گفت: پنجمین جشنواره سرود «فجر» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با حضور 21 گروه سرود و یک هزار نفر از بچه های مسجد از دوشنبه 18 بهمن ماه آغاز و به مدت سه شب ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: همچنین پنج داور، قضاوت سرودهای این جشنواره را بر عهده دارند که در پایان نیز با انتخاب سرودهای برگزیده جوایزی به آنها اهدا می شود.

پایان پیام/ 691