برپایی مدرسه انقلاب در دبیرستان بنت الهدی سوادکوه شمالی به همت کانون جواد الائمه(ع)
برپایی مدرسه انقلاب در دبیرستان بنت الهدی سوادکوه شمالی به همت کانون جواد الائمه(ع)

برپایی مدرسه انقلاب در دبیرستان بنت الهدی سوادکوه شمالی به همت کانون جواد الائمه(ع)

زارع از برگزاری و برپایی مدرسه انقلاب در دبیرستان بنت الهدی با همکاری کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) و انجمن اسلامی دبیرستان خبر داد و گفت: تلاش کردیم تا تصویرسازی مناسبی از انقلاب برای دانش آموزان داشته باشیم.
شناسه خبر : 1145753 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۹

«مرتضی زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: دهه فجر دهه پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار بزرگ ماست که باید این عزت و عظمت برای نسل جدیدی که انقلاب و پیروزی آن را ندیده اند؛ تبیین شود.

 

مدیر مسئول کانون جواد الائمه(ع) حسینیه امام جعفر صادق(ع) سوادکوه شمالی افزود: تشکیل «جمهوری اسلامی» و حکومت مبتنی بر تعالیم مکتبی اسلام ناب محمدی(ص) به رهبری امام راحل در دورانی که طاغوت بر جامعه سایه افکنده بود و شرق و غرب برای ما برنامه ریزی می کردند؛ نور امید را بر قلب مسلمانان جهان شعله ور کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: تحکیم باورها و ارزش‌های اسلامی، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، اهتمام نسبت به مسائل فرهنگی، حفظ وحدت کلمه و نشاط انقلابی از مسائل مهمی است که امروزه به آن بیش از همیشه نیازمندیم و باید با اتحاد و همبستگی به آن برسیم و در تبیین ارزش های انقلاب تلاش کنیم.

 

زارع با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم ما برای تبیین انقلاب، تصویرسازی و بیان واقعیت ها و اتفاقات انقلاب به نسل جدید است؛ از برگزاری و برپایی مدرسه انقلاب در دبیرستان بنت الهدی با همکاری کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) و انجمن اسلامی دبیرستان خبر داد و گفت: تلاش کردیم تا تصویرسازی مناسبی از انقلاب و ارزش هایی که برای ما خلق کرد، برای دانش آموزان داشته باشیم.

 

مدیر مسئول کانون جوادالائمه(ع) سوادکوه شمالی یادآور شد: افتتاحیه نمایشگاه انقلاب در دبیرستان بنت الهدی، برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن ویژه کودکان و نوجوانان، نمایش فیلم، برگزاری مسابقات کتابخوانی، ساخت کلیپ دهه فجر در کنار آذین بندی های مسجد و کانون و محله از برنامه های این دهه است.

 

پایان پیام/ 175