برگزاری طرح آموزشی یار محبوب در جیرفت
برگزاری طرح آموزشی یار محبوب در جیرفت

برگزاری طرح آموزشی یار محبوب در جیرفت

حجت الاسلام محمد تقی سعیدی گفت: یکی از برنامه های مناسبتی کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی در ههه فجر، طرح آموزشی یار محبوب است که با همکاری مسجد در حال برگزاری است.
شناسه خبر : 1145428 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۷

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های مناسبتی کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی در ههه فجر، طرح آموزشی یار محبوب است که با همکاری مسجد در حال برگزاری است.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت با بیان این مطلب که این طرح آموزشی در ۲ مرحله اجرا می شود، افزود: در مرحله نخست که در راستای طرح پیوند مسجد و مدرسه اجرا می شود، جزوه آموزشی جشن تکلیف در اختیار دانش آموزان پایه های هشتم و نهم قرار داده شده است.

وی بیان کرد: هدف از این اقدام آشنایی دانش آموزان با وظایفی شرعی از جمله نماز است که پس از رسیدن به سن تکلیف باید انجام دهند.

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: دانش آموزان پس از مطالعه جزوه آموزشی جشن تکلیف، در مسابقه ای که به همین منظور ترتیب داده شده شرکت می کنند و در نهایت نفرات برتر به مرحله دوم طرح آموزشی یار محبوب راه می یابند.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت ابراز کرد: مرحله دوم شامل اعزام نفرات برتر این طرح آموزشی است که پس از فرو کش کردن موج ششم کرونا به استان اصفهان اعزام  می شوند.
 
وی یادآور شد: در راستای این طرح آموزشی قرار است علاقمندان ضمن بازدید میدانی از دبیرستان علوم و معارف اسلامی و حوزه علمیه امام صادق (ع) در صورت تمایل در آزمون ورودی حوزه علمیه یا دبیرستان معارف اسلامی ثبت نام کنند.

حجت الاسلام سعیدی عنوان کرد: طرح آموزشی یار محبوب قصد دارد بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری نیروهای متعهد انقلابی برای زمینه سازی ظهور تربیت کند.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت در خاتمه آشنایی نوجوانان و جوانان با سبک زندگی اسلامی، قرآنی، مهدوی، شهدایی و مکتب حاج قاسم میز یادگیری صحیح نماز برشمرد.

پایان پیام/ 586