مروری بر اخبار کوتاه کانون های مساجد استان زنجان
مروری بر اخبار کوتاه کانون های مساجد استان زنجان

مروری بر اخبار کوتاه کانون های مساجد استان زنجان

برگزاری ویژه مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام هادی(ع)، برگزاری جشن های انقلاب با حضور کاروان نور و جمع آوری کمک های نقدی برای دستگیری از نیازمندان محله از عناوین اخبار کوتاه کانون های مساجد استان زنجان است.
شناسه خبر : 1145214 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، برگزاری ویژه مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام هادی(ع)، برگزاری جشن های انقلاب با حضور کاروان نور و جمع آوری کمک های نقدی برای دستگیری از نیازمندان محله از عناوین اخبار کوتاه کانون های مساجد استان زنجان است.

 

به مناسبت سالروز شهادت امام هادی(ع) ویژه مراسم عزاداری و سوگواری با اقامه نماز مغرب و عشاء به همراه احسان غذا در مسجد امام هادی(ع) زنجان برگزار شد.

این مراسم که به همت کانون فرهنگی و هنری الهادی زنجان برنامه ریزی شده بود با سخنرانی امام جمعه زنجان و مداحی حاج سید یوسف شبیری، حاج حسین جمالی و مهدی حسنلو برگزار شد.

 

در ادامه این مراسم حلقه صالحین جوانان و نوجوانان با موضوع بصیرت افزایی دایر شد.

کاروان نور در چهارمین مقصد به روستای اردجین رسید

 

به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی کاروان نور هر روز در یکی از روستاهای شهرستان خرمدره برنامه‌های فرهنگی و هنری بصورت متفاوت اجرا می کند.

 

این بار در روستای شهید پرور و انقلابي اردجین این مراسم توسط مسولان کاروان نور و باهمکاری کانون فرهنگی نینوا در مسجد امام حسین (علیه السلام) روستا و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

برگزاری شنبه های کتاب با محوریت کتاب های انقلابی، اجرای طرح سه شنبه های تکریم با محوریت تکریم مادران و خانواده های شهدا و برگزاری مسابقات کتابخوانی و ختم قرآن کریم از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان است.

پایان پیام/ 693