همایش مجازی «شکوه مادری» برگزار می شود
همایش مجازی «شکوه مادری» برگزار می شود

همایش مجازی «شکوه مادری» برگزار می شود

حجت الاسلام رضوانی نژاد از برگزاری همایش مجازی «شکوه مادری» برای بانوان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان خبرداد.
شناسه خبر : 1145002 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از برگزاری همایش مجازی «شکوه مادری» خبرداد و اظهارکرد: این همایش از ساعت ۱۵ تا ۱۷ دوشنبه( ۱۸ بهمن) به‌منظور توانمندسازی موثرین واحد خواهران در قالب  نشست تخصصی برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه این همایش با موضوع «رابطه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان با زندگی مشترک و فرزندپروری» برگزار می‌شود افزود: این نشست در دو مقوله برگزار می‌شود که در نشست اول «جلال ریزانه» عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مشاور رئیس ستاد فهما به سخنرانی در زمینه فرزندپروری ‌و  مشاغل آینده می‌پردازد.

 

وی ادامه داد: در نشست دوم «مریم اردبیلی» پزشک، کارشناس مسائل زنان و خانواده و مشاور امور بانوان شهردار تهران به بررسی رابطه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان با زندگی مشترک و فرزند پروری می‌پردازد.

 

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه گواهی پایان دوره برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی formaloo.com/Conference برای شرکت در این همایش ثبت‌نام کنند.

 

گفتنی است، ۱۸ بهمن با عنوان «انقلاب اسلامی، تکریم مقام زن، تحکیم بنیان خانواده» نام‌گذاری شده است.

 

پایان پیام/ 84