آغاز پنجمین جشنواره سرود «فجر» کانون «دوستان آسمانی» از ۱۸ بهمن
آغاز پنجمین جشنواره سرود «فجر» کانون «دوستان آسمانی» از ۱۸ بهمن

آغاز پنجمین جشنواره سرود «فجر» کانون «دوستان آسمانی» از ۱۸ بهمن

گواهیان از برگزاری پنجمین جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از ۱۸ بهمن ماه به مدت سه روز خبر داد.
شناسه خبر : 1144943 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پنجمین دوره جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» همزمان با دهه فجر انقلاب در این کانون برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این جشنواره از روز دوشنبه 18 بهمن ماه آغاز و تا روز چهارشنبه 20 بهمن ادامه پیدا می کند.

 

وی بیان کرد: در این جشنواره، 21 گروه سرود متشکل از بچه های نونهالان و نوجوانان مسجدی حضور داشته و به اجرای برنامه می پردازند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه محدودیتی در تعداد افراد شرکت کننده در گروه های سرود وجود ندارد، عنوان کرد: بیش از 500 نفر از بچه های مسجد در جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» حضور دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در هر روز این جشنواره هفت گروه سرود به اجرای برنامه می پردازند، عنوان کرد: این جشنواره با اجرای گروه سرود «امام سجاد (ع) و امام مهدی (عج)» در روز 18 بهمن آغاز و با اجرای گروه «حضرت علی اصغر (ع)» در شب سوم به اتمام می رسد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان اظهار کرد: در پایان این جشنواره و پس از داوری سرودهای اجرا شده، به سه گروه برتر جوایزی اهدا می شود.

پایان پیام/ 691