فعالیت تراز انقلاب در مساجد نیازمند تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
فعالیت تراز انقلاب در مساجد نیازمند تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

فعالیت تراز انقلاب در مساجد نیازمند تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام باقری گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مهمترین رویکرد به مسجدی هاست که باید با این تبیین درست فعالیت هایی در تراز انقلاب ارائه شود.
شناسه خبر : 1144771 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۴۶

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: این روزها در ایام الله دهه فجر در روزهایی به سر می بریم که چهل و سه سال گذشته پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقم خورد و نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید و امروز در اوج اقتدار و قدرت است.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: در طول سال های مختلف انقلاب همواره شاهد دشمنی ها و کینه توزی های دشمنان داخلی و خارجی بوده ایم و حفظ وحدت همواره به عنوان یکی از بهترین مولفه های این انقلاب برشمرده شده و اکنون هم باید با توسعه و رشد این مولفه مهم وحدت و اتحاد در بین جامعه، انقلاب را از گزندهای مختلف در امان بداریم.

 

وی خاطر نشان کرد: انقلاب ما با خون هزاران شهید به این جایگاه رسیده است و لازم است که ضمن تبیین درست انقلاب و ارزش های این نظام، نسل جدید را در مسیر درست هدایت کنیم.

 

باقری گفت: ادامه مسیر انقلاب از سوی نسل جدید نیازمند آگاهی رسانی و اطلاع رسانی درست و بهنگام است و ما به عنوان فعالان مسجدی باید در این راستا بیش از همیشه در میدان حاضر بوده و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مهمترین رویکرد به مسجدی ها باشد.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مهمترین رویکرد به مسجدی هاست که باید با این تبیین درست فعالیت هایی در تراز انقلاب ارائه شود.

 

وی یادآور شد: امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و وحدت هستیم و تا زمانی که این وحدت در بین ما باشد هیچ گزندی به ما نخواهد رسید.

پایان پیام/ 175