دیدار اعضای کانون مسجد قائم بالا بهشهر با خانواده شهیدان گرائیلی
دیدار اعضای کانون مسجد قائم بالا بهشهر با خانواده شهیدان گرائیلی

دیدار اعضای کانون مسجد قائم بالا بهشهر با خانواده شهیدان گرائیلی

روشنعلی از دیدار اعضای کانون مسجد قائم بالا بهشهر با خانواده شهیدان گرائیلی با همراهی خادمیاران رضوی خبر داد و گفت: بچه های مسجد ضمن دیدار باخانواده شهیدان گرائیلی یاد و خاطره این شهیدان دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.
شناسه خبر : 1144642 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

«مصطفی روشنعلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در دهه فجر قرار داریم و تلاش برای پاسداشت ارزش های انقلاب یکی از برنامه های مهمی است که در این ایام باید در دستور کار قرار گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قائم بالا بهشهر افزود: کانون های مساجد به عنوان مراکز فرهنگی که ترویج فرهنگ ارزشی و مکتب اسلام را در اولویت کار خود دارند بزرگداشت شهدا و خانواده شهدا را در دستور جدی خود قرار داده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: همزمان با دهه فجر دیداری با خانواده شهیدان گرائیلی در بهشهر برگزار شد تا جوانان و نسل جدید بیش از پیش با سیره و روش شهدا آشنا شوند.

 

روشنعلی از دیدار اعضای کانون مسجد قائم بالا بهشهر با خانواده شهیدان گرائیلی با همراهی خادمیاران رضوی خبر داد و گفت: در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده شهید، ارتحال آیت الله گرائیلی از مدیران حوزه علمیه خراسان و امام جماعت حرم مطهر رضوی را گرامی داشته و به این خانواده تسلیت گفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قائم بالا بهشهر افزود: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری شهدا مسجد قائم بالا بهشهر ضمن دیدار باخانواده شهیدان گرائیلی یاد و خاطره این شهیدان دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

پایان پیام/ 175