پویش هر خانه یک پرچم در دهه فجر آغاز شد
پویش هر خانه یک پرچم در دهه فجر آغاز شد

پویش هر خانه یک پرچم در دهه فجر آغاز شد

محبوبه جبالبارزی گفت: یکی از ویژه برنامه های دهه فجر، اجرای پویش هر خانه یک پرچم است و بر همین اساس علاقمندان به شرکت در این پویش باید تصاویری از نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سر درب منازل خود را برای ما ارسال کنند.
شناسه خبر : 1144502 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۵

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از ویژه برنامه های دهه فجر، اجرای پویش هر خانه یک پرچم است و بر همین اساس علاقمندان به شرکت در این پویش باید تصاویری از نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سر درب منازل خود را برای ما ارسال کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: آخرین مهلت ارسال تصاویر تا پایان ۲۲ بهمن ماه است و تصاویر برگزیده جوایزی اهدا می شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های مناسبتی دهه فجر، نشست بصیرتی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و روایت گری خاطرات بهمن ۱۳۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی بود که با دعوت از یک کارشناس و راوی برگزار شد.

جبالبارزی ابراز کرد: همچنین هم زمان با شب ۱۲ بهمن جشن انقلاب همراه با سخنرانی با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و مولودی خوانی در مسجد برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: از دیگر ویژه برنامه های دهه فجر، غبارروبی قبور مطهر شهدا بود که با حضور اعضای این کانون فرهنگی هنری در ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) اجرا شد.

وی اظهار کرد: این برنامه با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا برگزار شد.

جبالبارزی اضافه کرد: علاوه بر این نیز در ایام الله دهه فجر، در راستای تکریم و تجلیل از مادران شهدا با آ نها دیدار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه اجرای طرح شنبه های کتاب با محوریت پیروزی انقلاب اسلامی، تولید محتوا در فضای مجازی و آذین بندی مسجد را از سایر ویژه برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

پایان پیام/ 586