کانون های فرهنگی مساجد جهرم میزبان جشن میلاد امام باقر (ع) شدند
کانون های فرهنگی مساجد جهرم میزبان جشن میلاد امام باقر (ع) شدند

کانون های فرهنگی مساجد جهرم میزبان جشن میلاد امام باقر (ع) شدند

نعمت اللهی گفت: آیین جشن و سرور میلاد با سعادت حضرت باقرالعلوم (ع) در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1144430 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۷

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با اول ماه «رجب» سالروز میلاد با سعادت پنجمین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) آیین های جشن و سرور در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: این آیین شب گذشته در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» و با سخنرانی حجت الاسلام پوردست معاون تهذیب حوزه علمیه جهرم و مدیحه سرایی نیکجو مدیر این کانون فرهنگی و هنری انجام شد.

 

وی بیان کرد: نظیر چنین برنامه ای در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» برگزار شد و در این برنامه حجت الاسلام شنبدی امام جماعت مسجد به سخنرانی پرداخت و بهمن زادگان مدیر این کانون فرهنگی و هنری مولودی خوانی کرد.

 

نعمت اللهی همچنین به برگزاری آیین جشن و سرور میلاد امام باقر (ع) در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» اشاره کرد که در آن عطایی و بشارتی از ذاکران اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی پرداختند.

 

وی عنوان کرد: همچنین شب گذشته کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» نیز میزبان محبان اهل بیت (ع) بود که این برنامه با نوای بشارتی از ذاکران اهل بیت (ع) انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان از عموم بچه های مسجد که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار کننده آیین های جشن و سرور بودند قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691