ارتباط بین «مسجد، مدرسه و خانه» با رویکرد خانواده محوری در سند تحول و برنامه مقام عالی وزارت است
ارتباط بین «مسجد، مدرسه و خانه» با رویکرد خانواده محوری در سند تحول و برنامه مقام عالی وزارت است

ارتباط بین «مسجد، مدرسه و خانه» با رویکرد خانواده محوری در سند تحول و برنامه مقام عالی وزارت است

ستاری فرد مسجد محوری و ارتباط بین «مسجد، خانواده و مدرسه» که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده را یادآور شد و گفت: در سند تحول و در برنامه مقام عالی وزارت ارتباط بین «مسجد، مدرسه و خانه» با رویکرد خانواده محوری مدنظر است.
شناسه خبر : 1143259 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «صادق ستاری فرد» عصر امروز (۱۱بهمن ماه) در دیدار آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در حوزه مسائل تربیتی و فرهنگی از راهنمایی های نماینده ولی فقیه در راستای هرچه بهتر انجام وظایف و ماموریت ها بهره ببریم.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های مثبت نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد جهت پیشبرد اهداف و تعلیم و تربیت در این استان، گفت: با توجه به رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت و اجرایی کردن سند تحول بنیادین، از رهنمود‌های نماینده‌ ولی فقیه استفاده خواهیم کرد.

 

وی با اشاره مجدد به سند تحول بنیادین در وزارت آموزش و پرورش، افزود: این سند بعد از سال‌ها دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی تصویب و سیاست ها دو سال بعد توسط معظم له ابلاغ شد.

 

ستاری فرد خاطرنشان کرد: هم اکنون ریل‌گذاری خوبی برای تحول در نظام آموزش و پرورش وجود دارد و می طلبد در «جهاد تبیین» که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند و همچنین در «جهاد اجرا» با همراهی و هدایت نماینده ولی فقیه به سرمنزل مقصود برسنیم.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مهم ترین کار وزارت آموزش و پرورش را اجرایی کردن سند تحول بنیادین دانست و یادآور شد: در این راستا نیازمند عزم ملی هستیم که باید ابتدا از عزم کافی در بدنه وزارت خانه صورت گیرد و همچنین با کار تیمی و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی برای استقرار عدالت آموزشی، رسالت اعتقادی، عبادی و اخلاقی که امروز مورد هجمه قرار گرفته، نیاز است که همه همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی مسجد محوری و ارتباط بین «مسجد، خانواده و مدرسه» که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده را یادآور شد و اظهار کرد: در سند تحول و در برنامه مقام عالی وزارت ارتباط بین «مسجد، مدرسه و خانه» با رویکرد خانواده محوری مدنظر بوده و امیدواریم بتوان با همکاری آن را در جامعه پیاده کنیم.

 

ستاری فرد اظهار امیدواری کرد مجموعه آموزش و پرورش دغدغه انسان سالم و صالح که آرمان امام و بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بتواند در این راستا به سرمنزل مقصود برساند.

پایان پیام/ 82