برنامه‌های کانون‌های مساجد در ایام‌الله دهه فجر/از اجرای میدانی سرود «صدای انقلاب» در سراسر کشور تا برپایی جشنواره‌های مختلف
برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد در ايام‌الله دهه فجر/از اجراي ميداني سرود «صداي انقلاب» در سراسر کشور تا برپايي جشنواره‌هاي مختلف
معاون فرهنگی هنری ستاد فهما خبر داد؛

برنامه‌های کانون‌های مساجد در ایام‌الله دهه فجر/از اجرای میدانی سرود «صدای انقلاب» در سراسر کشور تا برپایی جشنواره‌های مختلف

سعادتي در نشست کميته مساجد ستاد مرکزي دهه فجر انقلاب اسلامي با اشاره به برنامه‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور به مناسبت ايام‌الله دهه فجر اظهار کرد: اجراي ميداني سرود «صداي انقلاب» و برگزاري چندين جشنواره مشترک با نهادها و مراکز ديگر از جمله برنامه‌هاي ستاد فهما در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي است.
شناسه خبر : 34763 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، نشست کمیته مساجد ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی یکشنبه 10 بهمن در محل سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی برگزار شد.

«سعید سعادتی» در این نشست طی سخنانی با اشاره به برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال 22 بهمن نیاز به حضوری دو چندان دارد. ما نیز تاکید کردیم که کانون ها حضور حداکثری داشته باشند.

معاون فرهنگی هنری ستاد فهما افزود: اجرای میدانی سرود «صدای انقلاب» از سوی گروه های سرود سراسر کشور از دیگر فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود. همچنین اکران فیلم با همکاری انجمن سینمای جوان و نمایش با همکاری معاونت هنری وزارت فرهنگ و وارشاد اسلامی، برگزاری جشنواره تولیدات رسانه ای با عنوان «برای وطن» در رشته‌های نماهنگ، عکس، موشن، مستند، فیلم کوتاه و ... به صورت مشترک با همکاری صدا و سیما، حوزه هنری و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور از جمله دیگر برنامه‌های این ایام است.

سعادتی ادامه داد: همچنین 16 بهمن ماه طرح «شنبه های کتاب» با محوریت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، این طرح بر اساس هشت جلد کتاب با موضوع انقلاب اسلامی است که در قالب این طرح معرفی خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری ستاد فهما تصریح کرد: همچنین در مناطقی که وضعیت قرمز نیست جشن انقلاب اسلامی در مساجد برگزار می شود. از سوی دیگر برنامه های روتین ستاد فهما که جزو ظرفیت های ذاتی کانون ها است در این ایام به صورت خاص دنبال می شود که از جمله آنها می توان به افتتاح کانون های مساجد جدید اشاره داشت. از سوی دیگر معرفی پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی (فهما)، معرفی شهرستان های بهتر در فهما 1400 و معرفی 120 کانون بعرصه های مختلف از دیگر برنامه هایی است که در ایام الله دهه فجر صورت می پذیرد.