برگزاری مسابقه «گام دوم انقلاب» در کانون «امام رضا (ع)» گراش
برگزاری مسابقه «گام دوم انقلاب» در کانون «امام رضا (ع)» گراش

برگزاری مسابقه «گام دوم انقلاب» در کانون «امام رضا (ع)» گراش

مقتدری گفت: مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» همزمان با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش برگزار می شود.
شناسه خبر : 1142713 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۷

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود:  انقلاب اسلامی  در گام دوم خود، در چارچوب نظریه نظام انقلابی و تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی به سوی ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کند.

 

وی با قدردانی از همکاری دیگر ارگان های فرهنگی شهرستان گراش برای برگزاری این مسابقه، عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا 15 بهمن ماه فرصت دارند تا مشخصات فردی خود را ارسال کنند.

 

مقتدری به شیوه برگزاری مسابقه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» به صورت مجازی و در تاریخ 21 بهمن ماه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در پایان نیز به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا می شود، گفت: یک کارت هدیه چهار میلیون ریالی هدیه نفر اول مسابقه، پنج کارت هدیه 2 میلیون ریالی و دیگر جوایز نفیس برای برگزیدگان شرکت در این مسابقه در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/ 691