دیدار مدیر گزینش استخدام ارتش غرب تهران و استان البرز با مدیر ستاد فهما البرز
ديدار مدير گزينش استخدام ارتش غرب تهران و استان البرز با مدير ستاد فهما البرز

دیدار مدیر گزینش استخدام ارتش غرب تهران و استان البرز با مدیر ستاد فهما البرز

سرهنگ «رضا رهنما مقدم» مدير گزينش استخدام ارتش جمهوري اسلامي غرب تهران و استان البرز با حجت الاسلام «کاظم شکري» مدير ستاد فهما استان البرز ديدار و گفت وگو کرد.
شناسه خبر : 34740 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت الاسلام «کاظم شکری» عصر شنبه 9 بهمن ماه با  سرهنگ «رضا رهنما مقدم» مدیر گزینش استخدام ارتش جمهوری اسلامی غرب تهران و استان البرز دیدار کرده و در مورد زمینه همکاری در عرصه ظرفیت های مشترک به تبادل نظر پرداخت.

در این نشست، سرهنگ رهنما مقدم، به ظرفیت ها، اهداف، نوع نگرش، دیدگاه و چشم انداز و سیاست‌های کلی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: متاسفانه در سالهای گذشته به رقم دیدارهای بسیاری که با اهالی فرهنگ صورت پذیرفت، موفقیت چندانی حاصل نشد در نتیجه با اهتمام جدی تری در راستای به ثمر نشست درخت انقلاب و همچنین منویات مقام معظم رهبری، از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد درخصوص جذب و به کارگیری نیرو استفاده می شود.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه دین، انقلاب تربیت جوان مومن و جهادی  موفقیت های بسیاری را کسب کردند، این فعالیت و عملکرد نشان از جدیت و وجود زیرساختاری مناسب در کانون مساجد دارد.


در ادامه حجت الاسلام شکری اظهار کرأ: با توجه به نیاز امروز جامعه، جوان، خانواده و به ویژه تربیت نیروی های انقلابی و متعهد و جهادی و تاثیر گذاردر تمامی موارد فنی و تخصصی و اهتمام وِیژه به بیانیه گام دوم انقلاب، تلاش می کنیم تا زیرساخت ها در کانون های مساجد توسعه یافته و زمینه برای حضور در عرصه های مختلف کارآفرینی فراهم شود.