برگزاری سلسله نشست‌های تبیین رسانه تراز انقلاب با محوریت مساجد
برگزاری سلسله نشست‌های تبیین رسانه تراز انقلاب با محوریت مساجد

برگزاری سلسله نشست‌های تبیین رسانه تراز انقلاب با محوریت مساجد

دبیر قرارگاه مسجد گروه رسانه ملی از برگزاری سلسله نشست های تبیین رسانه تراز انقلاب با محوریت مساجد، گفت: این نشست‌ها در مساجد سطح شهر تهران از جمله مسجد حسین شهید(ع)، الزهرا(س) و امام حسن عسکری(ع) برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1142367 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۸

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: مهدی حاجی از برگزاری سلسله نشست های تبیین رسانه تراز انقلاب با محوریت مساجد خبر داد و اظهار کرد: گام نخست انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفته و اکنون نیز در گام دوم انقلاب اسلامی باید با تقویت جایگاه مساجد و اصلاح کارکردهای مختلف آن، گام دوم را نیز محقق کنیم.

 

دبیر قرارگاه مسجد گروه رسانه ملی در تشریح ضرورت و اهداف برگزاری این نشست ها بیان کرد: این نشست ها که با هدف تبیین اهمیت جایگاه رسانه در گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت مساجد خواهد بود، در تلاش است تا برخی از مفاهیم و نگاه های مقام معظم رهبری در حوزه رسانه را تبیین نماید.

 

وی افزود: مساجد یکی از مراکز بسیار مهم و نمادهای اسلامی در جامعه می باشد و بهترین مکان برای مسائل رسانه ای است، بر همین اساس با توجه به اینکه ضروری است که رسانه ها مردم‌پایه شوند و حتما باید نقش مساجد و اهالی آن گسترده تر در نظر گرفته شود.

 

حاجی تاکید کرد: سلسله نشست های تبیین رسانه تراز انقلاب اسلامی در مساجد مختلف شهر تهران و شهرستان های آن با حضور فعالان رسانه ای محله ها، بسیجیان و علاقه مندان به حوزه رسانه برگزار می شود.


گفتنی است، این نشست ها در مساجد سطح شهر تهران از جمله مسجد حسین شهید(ع)، الزهرا(س) و امام حسن عسکری(ع) برگزار می شود.

پایان پیام/ 9