دیدار نوجوانان مسجدی کانون «الزهرا (س)» با خانواده شهید مهربان
دیدار نوجوانان مسجدی کانون «الزهرا (س)» با خانواده شهید مهربان

دیدار نوجوانان مسجدی کانون «الزهرا (س)» با خانواده شهید مهربان

حضوری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم با خانواده شهید «مهدی مهربان» دیدار کردند.
شناسه خبر : 1142239 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۰

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از جمله اولویت های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، پرداختن به مسئله شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: از این رو فعالیت های متعددی در قالب های گوناگون و با هدف تبیین سیره و روش شهدا، تداوم فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و زنگه نگه داشتن یاد شهدا در این کانون برگزار می شود.

 

وی برگزاری یادواره شهدا را از برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برشمرد و عنوان کرد: این برنامه در طول سال ویژه بچه های مسجد و همچنین به صورت گسترده و عمومی برگزار می شود.

 

حضوری همچنین دیگر برنامه شهدایی این کانون فرهنگی و هنری را دیدار با خانواده شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: بچه های مسجد حضور در منزل شهدا و دیدار با پدر، مادر و خانواده آنان را در برنامه خود دارند چرا که حاصل این دیدارها را درسی از معنویت و اخلاص می دانند.

 

وی با اشاره به اینکه گروه های مختلف این کانون به نام شهدا نامگذاری شده است، تصریح کرد: بدین سبب بچه های مسجد در گروه «شهید مهدی مهربان» در اقدامی به منزل شهید رفته و با خانواده وی دیدار کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» ادامه داد: در این که با حضور پرشور نوجوانان مسجدی همراه بود ضمن تجلیل از رشادت های آن شهید بزرگوار، توشه راه و مسیر زندگی خود را از بیان ویژگی ها و شاخصه های شهید در کلام خانواده اش برگرفتند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار حجت الاسلام مهربان (امام جمعه کردیان) برادر این شهید گرانقدر نیز حضور داشت و از بچه های مسجد به سبب این اقدام زیبا در قدرشناسی از والدین و خانواده شهدا تجلیل کرد.

 

 

پایان پیام/ 691