نقش شبکه کتابداران در توسعه فعالیت کتابخانه‌های مساجد بررسی می‌شود
نقش شبکه کتابداران در توسعه فعاليت کتابخانه‌هاي مساجد بررسي مي‌شود
با حضور رئیس ستاد فهما؛

نقش شبکه کتابداران در توسعه فعالیت کتابخانه‌های مساجد بررسی می‌شود

نشست فرهنگي با موضوع نقش شبکه کتابداران در توسعه فعاليت کتابخانه‌هاي مساجد با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين ارزاني، رئيس ستاد فهما در بستر فضاي مجازي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 34648 تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و با مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، سرای اهل قلم ، نمایشگاه مجازی کتاب تهران و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نشست فرهنگی با موضوع نقش شبکه کتابداران در توسعه فعالیت کتابخانه‌های مساجد برگزار می‌شود.

در این نشست که به صورت مجازی برگزار می شود، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب رضا ارزانی» مشاور  وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، «فهیمه باب الحوائجی» دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و «جواد زاهدی» به عنوان کارشناس مجری و دبیر نشست حضور دارند. 


این نشست چهارشنبه 6 بهمن از ساعت 15 تا 16:30از طریق اسکای روم به نشانی www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab115 و آپارات موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به khaneketab@ به صورت زنده برگزار می شود.