تولید موشن‌گرافی (به نظرتون برای روز مادر چی هدیه بگیریم) با محور ترویج احترام و مهربانی به مادران
توليد موشن‌گرافي (به نظرتون براي روز مادر چي هديه بگيريم) با محور ترويج احترام و مهرباني به مادران
به همت ستاد فهما جنوب فارس صورت پذیرفت؛

تولید موشن‌گرافی (به نظرتون برای روز مادر چی هدیه بگیریم) با محور ترویج احترام و مهربانی به مادران

ستاد هماهنگي کانون‌هاي فهما در جنوب فارس، به مناسبت روز مادر اقدام به توليد موشن‌گرافي با عنوان (به نظرتون براي روز مادر چي هديه بگيريم) کرده است؛ اين اثر تلاش‌مي‌کند تا دو مولفه احترام و مهرباني به مادر را به عنوان بهترين هديه به مادران ترويج و معرفي کند.
شناسه خبر : 34595 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، هیچ هدیه‌ای نمی‌تواند جبران زحمات و فداکاری‌های مادرانه باشد و از سوی دیگر هیچ هدیه مادی نیز با ایثار مادرانه برابری نمی‌کند.

پس سوالی که ایجاد می‌شود آن است که به پاس یک عمر از جان‌گذشتگی مادرانه چه طور می توانیم در روزی که به مناسبت ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر نامیده شده از این فرشتگان زمینی قدردانی کنیم؟

ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس، در موشن‌گرافی که ویژه روز مادر تهیه و تولید کرده است به این پرسش پاسخ داده است. در این اثر توضیح داده می شود که موفقیت فرزندان برای مادران خود یک هدیه است. مهمتر از آن مولفه‌هایی نظیر احترام به مادر، دست‌بوسی مادر، کمک کردن به مادر، مطرح شده و به طور خاص اشاره به این مساله شده است که با بوسیدن دست مادران آنها را خوشحال کرده و به آنها یادآوری کنیم که چه قدر دوستشان داریم، با محبت مادر و پدر را نگاه کنیم که خوشحالی آنها رضایت خداوند را به همراه دارد، از سوی دیگر در کارهای منزل اعم از شستن ظروف، آماده کردن غذا، شستن ظروف و .... به مادرمان کمک کنیم.

بر پایه این گزارش، آنچه که در موشن گرافی (به نظرتون برای روز مادر چی هدیه بگیریم)، مشهود است جلب کردن توجه اقشار مردم در گروه های سنی مختلف به ویژه نسل جوان به این مساله مهم است که احترام و محبت به والدین به ویژه مادر بهترین هدیه برای آنها بوده و هیچ هدیه مادی نمی تواند با این احترام و محبت به والدین برابری کند.