تکیه بر مسجدمحوری و توسعه فعالیت‌های تخصصی زمینه بین‌المللی شدن رویداد فهما را فراهم می‌کند
تکيه بر مسجدمحوري و توسعه فعاليت‌هاي تخصصي زمينه بين‌المللي شدن رويداد فهما را فراهم مي‌کند
داور سومین رویداد ملی فهما؛

تکیه بر مسجدمحوری و توسعه فعالیت‌های تخصصی زمینه بین‌المللی شدن رویداد فهما را فراهم می‌کند

اسدي، با اشاره به ظرفيت بالاي بچه‌هاي مسجد در عرصه‌هاي مختلف به ويژه کارآفريني اظهار کرد: با تکيه بر مسجدمحوري و توسعه فعاليت‌هاي تخصصي زمينه بين‌المللي شدن رويداد فهما فراهم مي‌شود.
شناسه خبر : 34534 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۳۴

«امیرحسین اسدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ضمن تقدیر از برگزاری سومین رویداد ملی فهما، به توانمندی بچه‌های مسجد در عرصه کارآفرینی اشاره کرد و افزود: آنچه که در روند داوری فهما 1400 شاهد بودیم حکایت از ظرفیت وسیع کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور داشت که باید بیش از این حمایت شوند.



داور سومین رویداد ملی فهما ادامه داد: با توجه به آثار و فعالیت‌هایی که در روند داوری بررسی شد، معتقدم که این رویداد باید به صورت بین‌المللی برگزار شود تا از رهگذر این مهم اهمیت مسجد و ظرفیت های آن را به جهان اسلام نشان دهیم؛ ضمن اینکه در صورت تحقق برگزاری رویداد فهما در سطح بین المللی می توان گفت که دست‌اندرکاران این رویداد به اهداف و آنچه که مد نظرشان بود رسیده اند.



مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری‌ فرهنگی با بیان اینکه بسیاری از فعالیت‌های کانون ها شگفت انگیز و جالب بودند، تصریح کرد: حقیقتا این فعالیت ها جای تشویق  دارد، از سوی دیگر این روند برگزاری که بر کیفی بودن فعالیت های کانون ها اتکا دارد می تواند تاثیر بسزایی در قوام دوره های بعد داشته باشد.



 اسدی گفت: هرچه قدر بتوانیم این رویداد را با نگاه تخصصی و متمرکز بر مسجدمحوری تداوم بخشی، شاهد حضور مساجد بیشتری خواهیم بود و این گونه بچه های مسجد با انگیزه مضاعفی در این رویداد شرکت می کنند.

کلمات کلیدی: فهما ۱۴۰۰