۹۵ درصد مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد امام جماعت دارند
۹۵ درصد مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد امام جماعت دارند

۹۵ درصد مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد امام جماعت دارند

حجت الاسلام برسیاه با بیان اینکه حدود ۹۵ درصد مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد امام جماعت دارند، گفت: فعالیت های فرهنگی در مساجد با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج با محوریت امام جماعت انجام می شود.
شناسه خبر : 1138257 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «موسی برسیاه» امروز (26 دی ماه) در نخستین نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مساجد از صدر اسلام تاکنون نقش ارزنده و مهمی در همه عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ایفا کرده اند.

 

مسئول رسیدگی به امور مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مساجد مامن و مکانی برای تربیت نسل انقلابی بود و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ویژه ای ایفا کرد.

 

وی مساجد را یکی از پایگاه های اثرگذار انقلاب اسلامی دانست و افزود: برنامه های دهه فجر مساجد باید دارای خلاقیت و نوآوری باشند.

 

حجت الاسلام برسیاه از پخش گلبانگ تکبیر از ماذنه های مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و یادآور شد: سخنرانی به مدت 10 شب در 10 مسجد استان پیرامون تبیین، چگونگی شکل گیری و هدف از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

مسئول رسیدگی به امور مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر برگزاری نمایشگاه در صورت امکان، گفت: ترویج و تبیین آرمان های انقلاب برای نسل نوجوان و جوان جامعه یک ضرورت بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه حدود 95 درصد مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد امام جماعت دارند، گفت: فعالیت های فرهنگی در مساجد با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج با محوریت امام جماعت انجام می شود.

پایان پیام/ 82