رویداد ملی فهما تبلور رقابتی سازنده بین کانون‌های مساجد سراسر کشور است
رويداد ملي فهما تبلور رقابتي سازنده بين کانون‌هاي مساجد سراسر کشور است
مدیر ستاد فهما استان البرز؛

رویداد ملی فهما تبلور رقابتی سازنده بین کانون‌های مساجد سراسر کشور است

حجت الاسلام شکري با اشاره به برگزاري سومين رويداد ملي (فهما) اظهار کرد: اين رويداد در واقع تبلور رقابتي سازنده بين کانون‌هاي مساجد سراسر کشور است.
شناسه خبر : 34399 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: جلسه شورای کارشناسان استان البرز ظهر امروز شنبه 25 دی ماه در محل دفتر مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان برگزار شد.

حجت الاسلام شکری طی سخنانی با اشاره به برگزاری سومین رویداد ملی فهما گفت: این رویداد گامی در راستای حرکت به سوی مسجد تراز اسلامی است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز ادامه داد: با توجه به اینکه فعالیت ما در عرصه مسجد و خدمت به بچه های مسجد است باید تلاش کنیم تا با حرکتی جهادی، در راستای شکوفایی استعدادهای اعضای کانون ها گام برداریم و مشکلات ما را از هدف اصلی مان دلسرد نکند.

 وی ادامه داد: اکنون سومین رویداد ملی فهما به پایان رسیده است، باید تلاش کنیم با شناسایی نقاط ضعف و قوت نسبت به رفع مشکلات و ارتقای نقاط مثبت مبادرت ورزیم و با اهتمام بیشتر چندین کانون در رشته های مختلف را در رویداد فهما سال آینده از استان البرز داشته باشیم.

حجت الاسلام شکری گفت: رویداد فهما در بسیاری از کانون ها ایجاد انگیزه کرد، برخی شهرستان به دلیل شرایط خاص جغرافیایی امکان فعالیت چندانی نداشتند اما امسال شاهد بودیم که برخی کانون های برتر از شهرستان طالقان که با محدودیت برخی امکانات مواجهند به خوبی ظرفیت های خود را نشان داده و درخشیدند که مساله ای قابل تحسین است.