سپاه فجر فارس میزبان نشست هم اندیشی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد شد
سپاه فجر فارس ميزبان نشست هم انديشي اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري در مساجد شد

سپاه فجر فارس میزبان نشست هم اندیشی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد شد

نشست مشترک اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري در مساجد با حضور فرمانده سپاه فجر، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي و مدير ستاد کانون هاي مساجد فارس برگزار شد.
شناسه خبر : 34357 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، نشست مشترک هم اندیشی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد امروز (23 دی) با حضور سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر، حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.


حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این نشست با یادآوری سخنان و دغدغه‌ های فرهنگی مقام معظم رهبری، گفت: باید از گنجینه مسجد که نهادی مردمی و دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری است، بیشتر بهره گرفت.


وی افزود: در مسجد می توان توانمندی های مردمی را شناسایی و برای پرورش و بالندگی آنها گام های بلند و اثرگذاری در راستای پیشرفت و رشد فرهنگی و هنری برداشت.


حجت الاسلام امیدی ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از توانمندی و ظرفیت های نهفته مردمی در مساجد، می توان شیراز را به جایگاهی درخور برای نام سومین حرم اهل‌بیت (ع) رساند.


براساس این گزارش، در این نشست که با حضور مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مسئولان فرهنگی، بسیج هنرمندان، بسیج رسانه، بسیج مساجد و محلات سپاه فجر همراه بود، در خصوص برنامه های مشترک فرهنگی هنری و ظرفیت های مساجد هم اندیشی شد.